Payız hazırlığı: Mütəxəssislər avtomobilin hazırlanması ilə bağlı məsləhətlər verdi
Düzgün texniki baxış: peşəkarların indi avtomobildə etməyi tövsiyə etdikləri addımlar
Payız — dəqiq desək, onun başlanğıcı, sentyabr — qışı qarşılamaq üçün avtomobili yoxlamaq və hazırlamaq baxımından ən yaxşı vaxtdır. Yağışlar və soyuqlar başlamamış, kuzovun, mühərrikin, transmissiyanın və asqının vəziyyətini yoxlamaq lazımdır: qışda avtomobilə düşən yüklənmə daha çox olur və zəif yerlər tez üzə çıxır.
Tezliklə “isti yay” yerini yağışlara, ardınca isə qara verəcək, temperatur enəcək və kondisioner yerinə sobanı işə salmağa başlayacağıq. Payız hüznü yalnız insana deyil, avtomobilə də xasdır: artıq qışın əvvəlində nəqliyyat vasitəsinin bir çox detallarının təmirə ehtiyacı ola bilər. Bu xoşagəlməz vəziyyətin qarşısını almaq üçün qabaqlayıcı tədbirlər lazımdır. Başlayaq mühərrikdən.
Ekspertlərin böyük əksəriyyətinə görə, mühərrikin ən yaxşı qorunması — düzgün seçilmiş mühərrik yağıdır. Belə yağ həm sərt şaxtalarda asan işə düşməyə kömək edir, həm də aşınmanı azaldaraq çöküntülərin əmələ gəlməsinin qarşısını alır.
Mütəxəssislər həmçinin motor yağları barədə sürücülər arasında dolaşan məşhur yanlışlıqlara da aydınlıq gətiriblər:
Mif 1. “Premium yağ yalnız bahalı avtomobillərə lazımdır”. Əslində, o, mühərrikin ömrünü istənilən avtomobildə — istər idman, istərsə də büdcə modelində — uzadır.
Mif 2. “Dörd fəsil üçün nəzərdə tutulmuş yağlar mövsümi yağlardan zəifdir”. Müasir universal yağlar həm qışda mühərriki işə salmaq, həm də yay istisində işləmək üçün eyni dərəcədə yararlıdır. Buna görə də istehsalçılar daha çox onları tövsiyə edirlər.
Mif 3. “Yürüşü çox olan avtomobillərə mineral yağ daha uyğundur”. Əslində, müasir sintetik yağlar daha dayanıqlı xüsusiyyətlərə malikdir və köhnə mühərriklərdə də istifadə edilə bilər. Əsas şərt — avtomobilin kitabçasında göstərilən spesifikasiya və SAE özlülüyünə uyğun məhsul seçməkdir.
Şaxtalar düşməzdən əvvəl mühərrik bölməsinin ən vacib hissələrindən biri olan akkumulyatorun vəziyyətini də yoxlamaq lazımdır. Soyuq havada akkumulyatorun tutumu azalır, bu isə mühərrikin işə düşməsini çətinləşdirir. Bundan əlavə, əyləc mayesinin vəziyyətinə əmin olmaq vacibdir: zamanla nəm çəkdiyi üçün əyləc effektini azalda bilər.
Bir çox sürücülər bilmir ki, məsələn, antifriz istifadə olunan regionun iqliminə uyğun olmalıdır, əks halda mühərrik ciddi zədələnə bilər. Eləcə də, şüşə yuyucu sistemindəki suyu boşaltmağı unutmayın: o, ilk şaxtada donaraq yalnız mayeni deyil, bəzən də bütün çəni sıradan çıxara bilər.
Təkərlərin qış komplektinə dəyişdirilməsi isə orta gündəlik temperatur təqribən +5 °C olanda edilməlidir — nə qarı, nə də buzlağı gözləməyə ehtiyac yoxdur.
Uğur istənilən işdə 80% hazırlıqdan asılıdır. Qışda avtomobilin istismarı da istisna deyil: düzgün hazırlıq nəinki avtomobilin ömrünü uzadır, həm də təmir xərclərinə əhəmiyyətli qənaət etməyə imkan verir. Daimi texniki xidmət, bütün sistemlərin yoxlanması və keyfiyyətli ehtiyat hissələrindən istifadə ağır hava şəraitində qəfil nasazlıq riskini minimuma endirir.
Bu məqaləyə mütləq nəzər salın: https://autoblog.az/antifriz-nedir-nece-secmek-olar/