Changan avtomobillərində geniş çeşiddə avtomatik transmissiyalar mövcuddur, lakin bunlar arasında variator yoxdur – yalnız robotlaşdırılmış və klassik hidrotransformatorlu avtomat transmissiyalar var. Bəlkə də bu, daha yaxşı bir seçimdir. Gəlin, klassik transmissiyalardan başlayaq.
Changan avtomobillərindəki klassik avtomat transmissiyalar Aisin istehsalıdır. Lakin bu ötürücü qutular Yaponiyada deyil, Çindəki birgə müəssisədə istehsal edilir. Ən sadə model isə dörd pilləli Aisin TS40-SN (başqa adı ilə U442E) avtomatıdır. 2010-cu ildən istehsalda olan bu model Dongfeng S30, Chevrolet Spark, Ravon R2, Toyota Yaris və digər avtomobillərdə istifadə edilir. Changan CS35 krossoverində də bu qutu quraşdırılıb. Artıq uzun müddətdir ki, istehsal xəttində olan bu ötürücü qutunun əsas problemləri aradan qaldırılıb. Çatışmazlığı isə dörd pilləli olduğu üçün bəzi avtomobillərdə və atmosferik mühərriklərlə birlikdə yanacaq sərfiyyatının yüksək olması və zəif dinamika ilə nəticələnməsidir. Lakin Aisin TS40-SN-in etibarlılığı baxımından şikayətlər azdır. Bu transmissiya ilə təchiz edilmiş 1,5 litrlik mühərrikli avtomobillərin bəzi sahiblərini narahat edə biləcək yeganə məqam, bəzən korpusdakı rulmanın aşınması və arxa dəstəklərdən yağ sızması ola bilər.
Daha müasir Aisin ötürücü qutusu altı pilləli TF-71SC modelidir. Changan avtomobillərində bu avtomatik transmissiya CS55 və CS95 krossoverləri, eləcə də birinci nəsil Raeton CC sedanında mövcuddur (bu model rəsmi olaraq yerli bazarda satılmayıb). Digər istehsalçıların avtomobillərində də TF-71SC-nin populyarlığı təqdirəlayiqdir. Bu qutu Peugeot, Citroën, DS, Opel, Volvo və Suzuki modellərində də quraşdırılıb.
Bu ötürücü qutuya dair ümumilikdə şikayətlər nadirdir, lakin bəzi Volvo S60 II və XC70 III sahibləri, qutunun yağ temperaturunun yüksək olmasını bildiriblər. Bu, adətən, soyutma sistemindəki istilik dəyişdiricisinin yetərsiz qalması ilə əlaqələndirilir. CS55 və CS95 modellərində bu problemin necə həll edildiyi dəqiq məlum olmasa da, yağın müntəzəm olaraq dəyişdirilməsi tövsiyə edilir; bu, istilik dəyişdiricidə çökmələrin qarşısını alaraq hidrotransformatorun ömrünü uzada bilər. Ümumiyyətlə, bu ötürücü qutudan çəkinməyə ehtiyac yoxdur, çünki az yürüşlü avtomobillərdə ciddi narahatlığa səbəb olacaq hər hansı zəif nöqtəsi yoxdur.
Üçüncü və ən son Aisin avtomatik transmissiyası TG81SC modelidir və bu, Changan avtomobillərində istifadə edilən ən müasir ötürücü qutulardan biridir. Bu model Geely avtomobillərində AWF8F45 adı ilə tanınır və Monjaro və Tugella krossoverlərində istifadə edilir. TG81SC çox populyardır və hətta Jaguar, Land Rover, Lexus və BMW kimi premium markaların avtomobillərində də quraşdırılır. Changan modelləri arasında bu qutunu CS75, CS85 Coupe, CS75 Plus, CS95, UNI-K və UNI-V modellərində görmək mümkündür.
TG81SC yüksək etibarlılığa və uzunömürlülüyə malikdir, lakin əvvəlki altı pilləli TF-71SC-də olduğu kimi, əsas narahatlıq məhz bu qutunun soyutma sistemindən qaynaqlanır. Soyutma sistemində problem olmadığı müddətcə və yağ hər 60 min kilometrdən bir dəyişdirildikdə, bu transmissiyalar uzun müddət, hətta 200 min kilometr yürüşə qədər problemsiz xidmət göstərə bilir. Ancaq yağın daha gec dəyişdirilməsi hallarında, bu qutuda problemlər yaşanması çox ehtimaldır, çünki TG81SC çirkli yağa qarşı həssasdır. Aktiv idarəetmədə hidrotransformatorun sürtünmə yastıqları daha tez aşındığı üçün, yağı müntəzəm olaraq dəyişdirmək vacibdir.
UNI-V, həmçinin CS35 Plus, CS55 Plus, UNI-T, Eado Plus və Lamore modellərində, həmçinin Jetour Dashing avtomobilində yeddi pilləli robotlaşdırılmış transmissiya istifadə olunur. Bu ötürücü qutu DF727 adlanır və Changan tərəfindən Çinli Chongqing Tsingshan Industrial şirkəti ilə birgə hazırlanıb. Mühərrikin gücündən asılı olaraq, bu avtomobillərdə DF727A, DF727B və ya DF727C versiyalarından biri quraşdırılır. Bu versiyalar 250, 300 və ya 330 Nm maksimum fırlanma anına görə fərqlənir.
Bu ikili “vət” tipli (yəni iki nəm debriyajla təchiz edilmiş) robotlaşdırılmış transmissiya hələ 2019-cu ildən istehsal olunur, bu səbəbdən onunla bağlı geniş məlumat yoxdur. Sahiblərin rəylərinə görə, bəzən bu ötürücü qutu vuruşlarla işə salınır, lakin bunun əsas səbəbi adətən proqram təminatında olur; yenilənmə ilə bu problemlər tez-tez aradan qalxır. Dilerlər, yeni proqram təminatı çıxdıqca, texniki xidmət zamanı onu avtomobillərə yükləyirlər. Ümumi narazılıqlar isə hələ geniş yayılmayıb.
Büdcəli Changan Alsvin sedanında ən nadir transmissiyalardan biri olan 5DCT quraşdırılıb. Bu qutu haqqında məlum olan əsas şey onun adı və ötürücü növüdür. Şəbəkədə bəzi mənbələr bunun adi beş pilləli mexaniki qutu olduğunu və iki aktuator əlavə edilərək sadə bir quru bir disklə işləyən robotlaşdırılmış transmissiyaya çevrildiyini yazır. Lakin DCT adının açılışı Dual Clutch Transmission olduğundan, yəni iki debriyajlı transmissiya olduğunu göstərir və istehsalçı da bu qutunun iki nəm debriyajla təchiz olunduğunu təsdiqləyir. Bu ötürücü qutu sürətli deyil; dəyişiklikləri gecikdirir və aqressiv idarəetməyə uyğun deyil. Əslində, 1,5 litrlik atmosferik mühərrik də bu tərzdə sürmək üçün nəzərdə tutulmayıb.
Alsvin hələ yaxınlarda satışa çıxarıldığı və yüksək tələbat görmədiyi üçün bu qutu haqqında az sayda rəy var. Mövcud rəylər isə gecikmələrə baxmayaraq, ötürücü qutunun vuruşlar və ya təkanlar yaratmadığını göstərir. Onun uzunömürlülüyü haqqında da hələlik bir şey demək çətindir – Alsvin satışı artdıqca və avtomobillər 100-150 min kilometr yürüşə çatdıqca daha dəqiq rəylər əldə edilə bilər.