Toyota bZ4X elektrik krossoverinin faktiki güc ehtiyatı istehsalçının bəyan etdiyinin yarısı qədər oldu.Bir neçə avtomobil sınaq sürüşləri zamanı fəlakətli nəticələr göstərib.
Elektrikli krossover Toyota bZ4X real şəraitdə bir şarj üzrə pasport göstəricilərindən əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənir.Bunu Danimarkanın FDM saytının apardığı testin nəticələri sübut edir.
Sınaqlar zamanı məlum oldu ki, Toyota bZ4X-in faktiki güc ehtiyatı avtomobil istehsalçısının bəyan etdiyinin yarısı qədərdir.Üstəlik, jurnalistlər tərəfindən sınaqdan keçirilmiş modelin müxtəlif versiyalarında belə bir mənzərə müşahidə olunur.
204 at güclü veriyası pasportunda güc ehtiyatı 504 km olmasına baxmayaraq, cəmi 246 km gedə bilib.Tam ötürücülü 218 at gücünə malik versiya 461 əvəzinə 215 km getdi.
Əlbəttə ki, elektrik avtomobilinin real diapazonu çox vaxt pasportdan aşağı olur. Bundan əlavə, soyuq havada batareya şarjını itirir, lakin pasport göstəriciləri ilə fərq çox böyük oldu.
Toyota nümayəndələri artıq krossoverlərin nə üçün sınaqlardan keçə bilmədiyini araşdırmağı öhdələrinə götürüblər.
Autoblog.Az – Rəqəmsal avtomobil dərgisi.