Mazda 6 – adam bu adı eşidəndə dərhal onun beynində dözümlü, keyfiyyətli və zərif dizayna malik lüks sedan peyda olur. Bildiyiniz kimi, Mazda hazırda yeni “altılıq” nəslinin hazırlanması prosesi ilə məşğuldur. Şayiələrə görə, bu, digərlərindən fərqli olaraq, düz sıralı altı silindrli mühərrik və arxa ötürücülü tamamilə fərqli bir model olacaq. Eyni zamanda, avtomobilin BMW, Mercedes-Benz və Audi-nin yarışdığı sinifə keçəcəyi bildirilir. Bu layihə ilə bağlı əlavə təfərrüatlar yoxdur. Bu yazıda mövcud altılığın əsas üstünlüklərini və mənfi cəhətlərini nəzərdən keçirəcəyik.
- Müsbət tərəfləri:
Əla idarəetmə və sürüş keyfiyyəti. Mazda 6 dəqiq sükanı və yolda təhlükəsiz idarə etməsi ilə sevindirir. Asqı sistemi bütün sürmə rejimlərində rahat sürüş və inam təmin edir. Avtomobil manevr edə bilir və verilən trayektoriyanı dəqiq izləyir. Bütün bunlar tam idarəetmə hissi yaradır və sürməyi əyləncəli edir.
Yüksək səviyyəli təhlükəsizlik təmin edir. Mazda 6 avtomatik təcili əyləc sistemi kimi ən son aktiv təhlükəsizlik texnologiyaları ilə təchiz edilmişdir. Qəza testlərinin nəticələrinə görə, sedan banın möhkəmlik gücü və sərnişinlərin qorunması üçün yüksək qiymətlər alır. Bu, yolda fövqəladə vəziyyətlərdə riskləri xeyli azaldır.
- Mənfi tərəfləri:
Adaptiv kruiz kontrolu əlverişsiz işləyir. Mazda 6-nın məsafəyə nəzarət sistemi bəzən hətta qabaqdakı avtomobilə qədər olan məsafə böyük olduqda belə avtomobili kəskin şəkildə yavaşlatır. Bu, sürücü və sərnişinlər üçün diskomfort yaradır.
Yük yerinin həcmi kiçikdir. Mazda 6-nın baqaj hissəsinin həcmi cəmi 429 litrdir. Çox sayda əşya və ya böyük yük daşımaq lazımdırsa, bu kifayət olmaya bilər. Siz baqaja qənaət etməli və ya arxa oturacağı qatlamalısınız.
Autoblog.Az – Rəqəmsal avtomobil dərgisi!