Müasir avtomobillər müxtəlif növ mühərriklərlə təchiz olunmuşdur və onların hər biri üçün xüsusi sürtkü spesifikasiyası yaradılmışdır. Onların arasında bu gün yollarımızda səyahət edən bir çox avtomobil üçün lazım olan az küllü motor yağı da var.
Çox texniki cəngəlliyə getmədən qeyd edirik ki, az küllü motor yağı yanma kamerasında yığılan kül miqdarını azaltmaq üçün nəzərdə tutulub. Xatırladaq ki, o, yüksək temperaturun təsiri altında hər hansı yanacağın yanması zamanı az miqdarda əmələ gəlir və nəticədə pistonların, klapanların və mühərrikin digər komponentlərinin divarlarında çöküntülərin əmələ gəlməsinə səbəb ola bilər.
Zamanla bu cür çöküntülərin tədricən yığılması gücün azalmasına və işlənmiş toksikliyin artmasına səbəb ola bilər. Beləliklə, aşağı küllü yağlar daha yüksək yuyucu xüsusiyyətləri sayəsində bu çöküntüləri azaltmağa kömək edir ki, bu da mühərrik parametrlərini və qazların neytrallaşmasını sistemini normada saxlamağa kömək edir.
Yeri gəlmişkən, dizel mühərrikləri daha yüksək iş temperaturu səbəbindən kül yataqlarının əmələ gəlməsinə xüsusilə həssasdır, buna görə də aşağı küllü yağlar yüksək texnologiyalı dizel mühərriklərinin bəzi növləri üçün xüsusilə vacibdir. Benzin mühərriklər də, aşağı küllü mühərrik sürtkü yağlarından faydalanır, çünki onlar yanacaq qənaəti də daxil olmaqla, mühərrikin işini yaxşılaşdırarkən zərərli emissiyaları azaltmağa kömək edir.
Hətta işlənmiş xarici avtomobillər indi daha çox turboşarjlı dizel və benzin mühərrikləri ilə təchiz olunduğundan, onların çoxu üçün az küllü yağların istifadəsi (LOW SAPS) getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir.
Bir qayda olaraq, bu kateqoriya yağ sintetik əsasda istehsal olunur və xüsusi qatqılar paketi ilə tamamlanır.Avtomobillər üçün mühərrik yağının düzgün seçilməsi, xüsusən də avtomobil istehsalçısı tərəfindən tövsiyə olunan texniki şərtlərə uyğun yağ istifadəsi son dərəcə vacibdir.
Autoblog.Az – Rəqəmsal avtomobil dərgisi.